Afternoon Dismissal Procedures

Mon, 09/09/2019 - 11:41am

In an effort to increase organization and safety, our afternoon dismissal procedures will be as follows:

Anyone waiting to pick-up a student in front of the building must wait in one of two designated areas on the side grass sections.  No one will be allowed to stand in front of the entrance or canopy.  Staff will be stationed with a walkie-talkie to radio for your child if they do not come out on their own. PK and K students will be escorted to the family waiting area by a staff member.

Additionally, middle and high school students that do not have a sibling being picked-up will be asked to wait off property.

Thank you for your continued support and assistance.

Dismissal

3:25 Bell to indicate time to pack-up

3:30 1st Announcement to dismiss PK/K/1st students and bus riders in all grades

3:33 2nd Announcement to dismiss the remainder of students in 2nd-5th grade, this includes both walkers and car riders.

Mensaje:
Para tener una óptima organización y seguridad, nuestros procedimientos de salida en las tardes serán los siguientes:
 
Cualquier persona que esté esperando para recoger a un estudiante frente al edificio de la escuela deberá esperar en una de la áreas designadas en las secciones laterales donde hay césped.  Nadie podrá pararse frente a la entrada de la escuela o el toldo.  Un miembro de nuestro equipo de maestros o paraeducadores estará al frente de la escuela con un walkie-talkie y llamarán a los estudiantes que no salgan por si solos.
 
Los estudiantes de escuela intermedia y high school que no estén recogiendo a un hermano o hermana de la escuela, tendrán que esperar fuera de la propiedad de la escuela.
 
Gracias por su apoyo y cooperación.
 
3:25  Suena la campana que anuncia que es tiempo de empacar las mochilas
 
3:30  1er anuncio para despedir a los estudiantes de PreK/K/1er grado y los estudiantes que toman el autobús
 
3:33  2ndo anuncio para despedir al resto de los estudiantes de 2ndo a 5to grado, esto incluye a los caminantes y a los alumnos que son recogidos en carro